یسنا یسنا ، تا این لحظه: 12 سال و 7 ماه و 17 روز سن داره

عسلی مامان و دخترچی بابا

سالگرد ازدواج من و بابایی

1390/5/2 12:28
نویسنده : مامان مونا
317 بازدید
اشتراک گذاری

سلام عزیز دلم ،نمیدونی چقدر منتظر ورودتیم کاش این روزای گرم طاقت فرسای تابستون زودتر تموم میشد و تو به دنیا میومدی

یسنا خانوم دختر گلم نیمه شعبان روز تولد امام زمان روز سیسمونی بینون تو بود از چند روز قبل رفتم شاهین شهر که با مامانم بریم بازار و بقیه وسایلی رو که نخریده بودیم رو بخریم خدا رو شکر دو روز خریدمون بیشتر طول نکشید آخه مامان من که نمیتونستم زیاد راه برم اینه که سریع خریدامون رو انجام دادیم و خوشبختانه وسایل خوبی هم گیرمون اومد ....کمد و تختت رو خیلی دوست دارم اصلا یه چیز متفاوت با اون مدل هایی بود که تو اکثر مغازه ها میدیدم انشاالله خودت به دنیا میای و میبینی .ست کالسکه و روروک و کریر هم خیلی خوشگه.

الهی قربونت بشم که هنوز نیومدی به دنیا همه چیزات پر و پیمونه.....

راستی اینو میخواستم بهت بگم اگه گفتی امروز چه روزیه ...؟ اگه گفتی....

ناقلا خودتو مامان به اون راه نزن مگه دست گل بابات رو دیشب ندیدی که واسه مامان خریده بود  

خوب امروز سالگرد ازدواجniniweblog.comمن و باباییه دیگه .....هوراniniweblog.comniniweblog.com

تازه  یه خبرخوش دیگه.........من امروز رفتم تو هشت ماه ....آخ جون کم کم به بدنیا اومدنت نزدیک میشیم

niniweblog.com

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (0)