یسنا یسنا ، تا این لحظه: 12 سال و 7 ماه و 17 روز سن داره

عسلی مامان و دخترچی بابا

تولد مامان مونا

1390/5/23 12:59
نویسنده : مامان مونا
408 بازدید
اشتراک گذاری

سلام جیگر من که تتون تتون میخوری تو دلمniniweblog.com، دختر گلم من و بابایی بی قرار اومدنتیم زودی بیا پیشمون .niniweblog.comراستی یسنا خانوم امروز تولد مامان مونایه . عزیزم تولد بابا جواد ١٦مرداد دقیقا هفته پیش بود دوست داشتم پست تولدش رو توی وبلاگ بذارم ولی معذرت میخوام خیلی کار داشتم اصلا یادم رفت. امسال عمه آزاده هم واسه بابایی تولد گرفت هم واسه مامانی آخه چند سالی بود من و بابایی واسه عمه آزاده تولد میگرفتیم امسال عمه تصمیم گرفته بود جبران کنه دستش هم درد نکنه .خوشگل مامان که الهی قربونت بشم تولد مامانی بود من کادو گیرم نیومد ولی تو هنوز نیومده به دنیا یه کیف خوشگل هدیه گرفتیniniweblog.com اونم از طرف خاله سپیده (دوست عمه آزاده) که از تهران واست پست کرده بود ، دست خاله سپیده هم درد نکنه .دیشب با بابایی به مناسبت تولدم رفتیم بیرون شام خوردیمniniweblog.com،بابا جواد دیشب خیلی اصرار داشت من یه چیزی انتخاب کنم واسه تولدم بخره ولی من واقعا چیزی نیاز نداشتم ولی کلی خرید خوراکی کردیم آخه دوست دارم تو این یک ماهی که به تولدت مونده حسابی خودمو تقویت کنم تا تو قوی شی و با یه جثه پر به دنیا بیای.

niniweblog.comniniweblog.comniniweblog.com

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (1)

ني ني شكلك
23 مرداد 90 16:00
ني ني شكلك به عنوان مرجع تصاوير زيبا ساز وبلاگ افتخار دارد ضمن معرفي خود از شما دعوت به عمل آورد تا جذابيت وبلاگ ني ني خوشگل خود را با انواع تصاوير در موضوعات متنوع چندين برابر كنيد. ني ني شكلك در لينك بسياري از دوستان جا دارد. با تشكر موفق باشيد.