یسنا یسنا ، تا این لحظه: 12 سال و 7 ماه و 17 روز سن داره

عسلی مامان و دخترچی بابا

برای تو

1390/2/27 11:27
نویسنده : مامان مونا
482 بازدید
اشتراک گذاری

دختر گلم، از ابتدای بارداری تا الان که توی هفته ٢١ هستم هفته به هفته به وبسایت نی نی سایت سر میزدم و وضعیت شکل گیری تو و رشد مرحله به مرحله ات رو دنبال می کردم .خیلی واسم جالب بود بدونم الان تو در چه حالی هستی و کدوم قسمتهای بدنت تشکیل میشه و دستورالعملهای مربوطه رو واست انجام میدادم. ضمناً مامانی من از قبل از اینکه تو تودلم لونه کنی کتاب ریحانه بهشتی رو میخوندمniniweblog.com آخه مامانی من که مادر جون آینده تو میشه اون کتاب رو هدیه داده بود و تاکید داشت طبق دستورات علمی و دینی کتاب نطفه تو گلم بسته بشه -واقعاً کتاب خوبی هست از پیش از بارداری واست میگه تا آمادگی برای زایمان و بعد نگهداری و مراقبتهای نوزاد. خلاصه اینکه از الان بدون ما تو رو با آمادگی کامل پذیرفتیم که به زندگی دونفرهniniweblog.comمن و بابا و خلوت دو نفرمون وارد کنیم تا ایشاا... تو به زندگی و عشق قدیمی من و بابا هر روز و هرروز رنگ و جلای بیشتری بدی و خوشبخت تر از قبل در کنار تو شکر گذار هدیه ی خداوندی باشیم.niniweblog.com

niniweblog.com

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)